עודה לא שולל הקמת גוש חוסם: "נמתין שגנץ ולפיד יבואו אלינו ויזיעו"

איתי גדסי No Comments on עודה לא שולל הקמת גוש חוסם: "נמתין שגנץ ולפיד יבואו אלינו ויזיעו"

"אנחנו ננהר בבחירות האילו בכמויות עצומות לקלפיות", כך אומר יו"ר רע"מ תע"ל ח"כ איימן עודה. בדבריו, הזכיר כי יש מספר תנאים להקמת גוש חוסם עם לפיד וגנץ, "חוק הלאום, הריסת בתי מחבלים ועוד"

איימן עודה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת רע"מ-תע"ל איימן עודה התייחס היום (ראשון) לאפשרות של שוויון בין גוש השמאל לימין לאחר הבחירות, בדבריו עודה לא פסל הקמת גוש חוסם עם גנץ, "אבל ניתן לו להזיע". בדבריו מנה מספר סוגיות שגנץ ולפיד יצטרכו ליישר קו עם המפלגות הערביות, כמו הריסת בתי מחבלים בשביל לקבל את תמיכתן.

בכנס "בוחרים צעירים" בשיתוף משרד החינוך אמר עודה: "במידה ויהיה שוויון בין הגושים אנו נשב בנצרת ונמתין שגנץ ולפיד יגיעו אלינו. הם צריכים להזיע קצת. הם צריכים לומר לנו מה עמדותיהם לגבי הסוגיה הפלסטינית, לגבי חוק הלאום, בנוגע להריסות בתי מחבלים, תכנית למיגור אלימות באוכלוסייה הערבית ועוד. לאחר מכן אנו נשב עם עצמנו ונחליט בכובד ראש".

על הקמפיין של ראש הממשלה שמזהיר מפני הקמת הגוש החוסם אמר עודה, "מבחינת נתניהו זוהי אסטרטגיה פוליטית לעשות דה-לגיטימציה לערבים, וגם גנץ ולפיד יורים לעצמם ברגל בנושא זה".

עוד הוסיף עודה: "אני מרגיש את ההזדמנות להחלפת השלטון, ולכן אנחנו נדאג שאחוזי ההצבעה שלנו יהיו גבוהים כדי שנוכל להחליף את ממשלת הימין. אנחנו מיעוט שמעוניין בהחלפת השלטון. האמת, שאין ספק שלנו יותר אינטרס מקבוצת הרוב להפיל את ממשלת הימין ולכן אין לי ספק שאנחנו ננהר בכמויות באוטובוסים כדי להחליף את ממשלת הימין".

 

 



0 תגובות